ALGEMENE VRAGEN
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij doen altijd ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Als u een bestelling heeft geplaatst voor een artikel dat op voorraad is, ontvangt u uw bestelling binnen 1-5 werkdagen, afhankelijk van het land waarin u woont. Als u een artikel vooraf heeft besteld, kunt u de leverdatum vinden in de artikelbeschrijving.
Hoe kies ik de juiste maat?
Naast elk artikel vindt u een maattabel. Ook kunt u zien hoe lang het model is en welke maat hij/zij draagt. Zit u tussen twee maten in, dan raden wij u aan een grotere maat te kiezen.
Wat zijn de betaalopties?
We gebruiken Stripe (creditcard), PayPal, Apple Pay en directe bankoverschrijving.
Hoe kan ik de kortingscode gebruiken?
Je kunt je kortingscode gebruiken bij het afrekenen.
Waarom heb ik geen e-mail ontvangen na het plaatsen van mijn bestelling?
Als u geen e-mail heeft ontvangen met de details van uw bestelling, controleer dan de map 'promoties' of 'spam'. Als u het bericht daar niet kunt vinden, heeft u mogelijk uw e-mailadres verkeerd gespeld tijdens het plaatsen van de bestelling.
RUILEN & RETOUREN
Hoe kan ik mijn artikelen ruilen?
U kunt uw artikelen binnen 90 dagen na ontvangst van de bestelling omruilen. De artikelen moeten in nieuwe staat zijn: ongewassen, onbeschadigd met labels eraan vast en in de originele verpakking.
Procedure voor omruilen:
1. Vul het formulier in op deze link:Ā PRODUCT RUILEN
2. Stuur het pakket naar ons op:
Aeon Athletics Group d.o.o.
Polje 9 Z
6310 Izola
Slovenia
3. Voeg alstublieft de factuur, verpakkingsbon of dit formulier toe aan het pakket - anders kunnen we uw informatie niet verwerken. Zodra we uw pakket hebben ontvangen, sturen we u dezelfde dag nog een bevestigingsmail met uw tegoedbon. U kunt deze tegoedbon ook gebruiken voor de verzendkosten.
4. Zodra we uw pakket hebben ontvangen, sturen we u dezelfde dag nog een bevestigingsmail met uw tegoedbon. U kunt deze tegoedbon ook gebruiken voor de verzendkosten.
Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?
U kunt uw artikelen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren. De artikelen moeten in nieuwe staat zijn: ongewassen, onbeschadigd met labels eraan vast en in de originele verpakking.
We raden aan om de artikelen te passen voordat u ze wast.
Retourprocedure:
1. Vul het formulier in op deze link:Ā PRODUCT RETOUR
2. Stuur het pakket naar ons op:
Aeon Athletics Group d.o.o.
Polje 9 Z
6310 Izola
Slovenia
3. Zorg ervoor dat u de factuur, verpakkingsbon of dit formulier toevoegt aan het pakket, anders kunnen we uw informatie niet verwerken. U ontvangt een bevestigingsmail zodra we uw artikelen hebben ontvangen.
4. Uw terugbetaling wordt verwerkt binnen 14 werkdagen na ontvangst van het pakket. U ontvangt de terugbetaling via dezelfde betaalmethode als uw oorspronkelijke aankoop.
Wanneer ontvang ik de terugbetaling voor geretourneerde artikelen?
Uw terugbetaling wordt verwerkt binnen 14 werkdagen na ontvangst van het pakket.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, hoe werkt de reclamatie?
We doen ons best om onze artikelen foutloos te houden, maar het kan gebeuren dat een artikel een fabricagefout heeft.
Al onze artikelen worden getest en we staan er volledig achter. Alle artikelen met productiefouten worden op onze kosten vervangen. Als het artikel niet op voorraad is, zullen we u het geld terugbetalen.
Procedure voor productreclamatie:
1. Vul het formulier in op deze link: PRODUCT RECLAMATIE
2. U ontvangt een bevestigingsmail waarop u kunt reageren met foto's van de fouten.
3. U hoeft de artikelen nog niet naar ons terug te sturen. Als het probleem duidelijk is, kunnen we de reclamatie bevestigen op basis van uw foto's. Als we meer bewijs nodig hebben, nemen we contact met u op.
4. Als de reclamatie wordt goedgekeurd, sturen we u een vervanging voor het artikel. Als we het artikel niet op voorraad hebben, zullen we u het geld terugbetalen.